Hvor hen til kold kalder med integritet – som vi altid har ønsket at gøre cold calling!

Du sandsynligvis aldrig fortælle potentielle klienter dit rigtige mål i at kalde dem, men du behøver ikke at. De er allerede klar, fordi vi alle følsomme, når telefonen ringer, og det viser sig for at være nogen vi ikke kender.

I den gamle traditionelle uddannelse lærte vi de nyeste teknikker til at gøre et salg.Vi taler til “perspektiver” og ikke med mennesker. Og vi “guide” samtaler langs i stedet for at lade dem udfolde sig naturligt.

Den måde, vi gør det nogle gange kan selv kaldte en smule manipulerende.Vi jo om en anden person mens du holder en bagtanke at gøre et salg.

Hvor passer ærlighed og integritet i dette scenarie?Nå, de fleste af os tror helt ærligt, i vores produkt eller service. Men ud over at, vi gennemfører en noget kunstig persona når vi kolde opkald. Vi taler med mennesker med det primære formål at gøre et salg, og vi er ikke rigtig interesseret i dem eller deres verden.

Gør det du føler dig urolig til tider?Det gør mig.

Så lad os diskutere nogle måder vi har været uddannet i den traditionelle tankegang, salg, føler kunstige og umenneskelige, og måder vi kan overvinde dem.

1.

Vi trænge til en anden person uindbudte, med målet om at gøre et salg

Det er imod vores natur som mennesker til at skabe ubehagelige situationer.Vi har et naturligt instinkt for høflighed og forbindelse er det normalt svært for os som almindelige mennesker til at kalde ubudne, fordi på nogle niveau det føles uhøflige.

Vi kan ændre det ved at ændre vores mål.Hvad hvis vores mål er at gøre salg, men at finde ud af, hvis vi kan hjælpe nogen? Dette skift gør os mere afslappet. Og det holder os i harmoni med personlige integritet.

2.

Vi projektet os selv som personable og venlige, mens du også holder en bagtanke til sikring af et salg

Der er en indre konflikt med integritet, når vi befinder os ved hjælp af vores forbindelser med andre for selv få.Så kan vi bringe os tilbage i ærlighed og sandfærdighed af udgyde bagtanker helt.

Vi gør dette ved at fokusere på om vi kan levere noget, der vil gavne en anden person.Vi finde ud af, hvis de har et problem, vi kan være i stand til at løse. Og hvis det viser sig, kan vi ikke hjælpe med vores produkt eller service, vi allernådigst acceptere resultatet.

Ved at være ærlige og ikke spille en rolle, befinder vi os virkelig lide hvad vi gør. Og når vores “bagtanker” er simpelthen ikke-eksisterende, folk er mere åben for tillidsfuld os.

3.

Når vi møder nogen nye, taler vi straks om os og hvad vi har at tilbyde

Det er faktisk ikke normalt for os at starte en interaktion ved at lancere i en selvstændig fokuseret monolog.Som almindelige mennesker går det bare imod vores korn. Fælles høflighed dikterer, at indledende samtaler være dialoger, ikke monologer.

I normale samtaler ville vi føle selvoptaget, hvis vi primært talt om os og hvad vi har at tilbyde.Endnu i den traditionelle kolde kaldende situation er det en accepteret “normen”. Vi har trænet til at læse et script, følge en strategi eller give en salgstale.

Dette er virkelig ikke den måde, vi gerne vil forholde sig til mennesker, men det er den måde, vi har lært.

Vi kan bryde ud af denne kunstige spil slags ved bare at være os selv.Integritet og sandfærdighed betyder gyldighed. Vi begynder cold calling samtaler med et naturligt fokus på anden personen. Vi finde ud af deres behov, og reagere med ægte interesse.

4.

Vi “rev op” på en kunstig måde, i håb om at bære den potentielle kunde sammen med os ind i en salgsproces

Når vi “pump os” med entusiasme, føles det lidt falsk.Det er ikke vores normale måde at være, og det kaster os ud af integritet.

Og vi også vises kunstige til potentielle kunder.De bliver på vagt over for eventuelt at være manøvrerede i en salgssituation.

Hvis vi kan navigere en cold calling samtale uden sådanne spil, vil mennesker fornemme vi er troværdig.De reagerer varmt og uden tøven på en samtale, der føles naturligt for dem, og især hvis det drejer sig om deres problemer i stedet for vores dagsorden.

Så hvordan vi nærmer os kolde opfordrer i den mest sandfærdige måde?Vi stoppe med at være “sælgere” og blive menneskelige. Vi engagere sig i en ærlig dialog snarere end en monolog. Vi ser efter måder at hjælpe andre, og vi har det godt at vide, at vores produkt eller tjeneste ikke kan være en ærlig “egnet” til dem lige nu. Og vi stoppe med at spille roller, især de “store begejstring” spil.

Dette er, hvad jeg mener med at bringe integritet tilbage til sælger.Det er utroligt lige hvor givende både personligt og professionelt dette kan være.